Klantenservice

Hulp en ondersteuning


Voor hulp en ondersteuning van uw product kunt u ons 6 dagen per week direct bereiken.  
Wij kunnen u op afspraak ontvangen van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 en op zaterdag van 10:00 tot 15:00.
Wilt u een medewerker spreken? Bel ons op: +31(0)40 283 12 50 

Hebt u een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht hebt over de producten of service die u van ons ontvangt. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht viaklantenservice@led-power.nl aan ons door te geven. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch benaderen voor een snelle afhandeling.
Stelt u het liever op prijs om een brief te sturen? Zorgt u er dan voor dat de referentie welke u op uw factuur vindt duidelijk in de brief vermeld wordt. U kunt onze contactgegevens vinden op de contactpagina. Klachten per email en per brief worden binnen 14 dagen in behandeling genomen. Indien het meer tijd kost om uw vraagstuk in behandeling te nemen zullen wij u hierover schriftelijk, per email of post op de hoogte stellen.

Mocht u het niet op prijs stellen dat wij uw klacht in behandeling nemen dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar LED Power bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan Geschillencommissie (GSC).  

Voor veel gestelde vragen kunt u natuurlijk ook hier terecht.

Neem contact op
* Verplichte velden